نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات جاروبرقی کنوود که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران اشاره کرد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود

رضایت مشتری

هدف مرکز تعمیرات کنوود جلب رضايت شما با خدمات سريع و تعمير با کمترين هزينه ممکن و استفاده از قطعات اورجینال جاروبرقی کنوود می باشد.

تعمیر دستگاه با ضمانت

تعمیر جاروبرقی شما توسط متخصصان تعمیرگاه مرکزی با ارائه ضمانت نامه رسمی مرکز تعمیرات کنوود، برای اطمينان خاطر شما مشتريان انجام می شود.

خدمت رسانی سریع

در صورت تماس با تعمیرگاه مرکزی کنوود و اعلام مشکل دستگاه از طرف شما، تعمیرکار متخصص جاروبرقی کنوود به همراه قطعات مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شود.
نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی کنوود
  • نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران و شهرستان های تهران
  • تعمیرگاه مرکزی آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات لوازم خانگی با تعهد کامل می باشد
  • تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما
  • تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ا,رجینال ضمانت دار
  • ۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی تعمیرات در سریعترین زمان ممکن به محل شما

نکات نگهداری جاروبرقی کنوود

عیب یابی جاروبرقی کنوود

تعمیر جاروبرقی کنوود

مرکز تخصصی تعمير جاروبرقی کنوود

 

خدمات ارائه شده در مرکز تعمير جاروبرقی کنوود منحصر به اشکال خاصی نيست و تعمير تمامی عيوب مرتبط با اين دستگاه را در شامل می گردد. هدف نهایی مرکز تعمير جاروبرقی LG سرویس و تعمير قطعات معيوب اين دستگاه است؛ از اين‌ رو حدالامکان از تعويض قطعات اورجينالِ جاروبرقی خودداری می گردد تا دستگاه کيفيت اوليه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی ديگر در صورتی که ميزان نقص دستگاه بالا بوده و نياز به تعويض برخی قطعات باشد، به شما اين اطمينان را می‌دهيم که قطعات جايگزين شده در مرکز تعمير جاروبرقی کنوود از بالاترين سطح کيفی برخوردار باشند. تعميرات جاروبرقی کنوود در صورتی که به دست کارشناسان اين حيطه و با استفاده از تجهيزات تخصصی اين کار انجام پذيرد می‌تواند کيفيت اوليه اين محصول را بازيابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با يک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر اين متخصصان ما نکات و توصيه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحيح از جاروبرقی کنوود را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانيد از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشيد. برای ثبت درخواست تعميرات جاروبرقی کنوود خود می توانيد فرم درخواست تعميرات را تکميل و يا با شماره ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

 

تعمیر جاروبرقی کنوود

 

 

 

مرکز تعمیرات جاروبرقی کنوود در تمام مناطق استان تهران به صورت پراکنده قرار گرفته است، در نظر داشته باشید که وجود قطعات اصلی در تمامی شعب، باعث می شود تا شما برای تعمیر جاروبرقی کنوود به مشکل برنخورید و به این اطمینان خاطر برسید که در صورت خرابی جاروبرقی کنوود در اولین فرصت جاروبرقی شما تعمیر خواهد شد. 

متخصصان مرکز تعمیرات جاروبرقی کنوود به صورت تخصصی و پیشرفته آموزش دیده اند تا هر مدل جاروبرقی کنوود را به راحتی و با سرعت تعمیر کنند. کلیه خدماتی که در این مرکز انجام می شود با ضمانت نامه کتبی و رسمی شرکت به مشتریان ارائه می شود.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود

 

 شما برای ارتباط با متخصصان تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران و یا تعمیرات جاروبرقی کنوود در محل می توانید با تماس با شماره های درج شده و یا به صورت اینترنتی در ارتباط باشید و همچنین از پشتیبانان جهت تعمیرات جارو برقی کنوود در منزل کمک بگیرید. مرکز تعمیرات جاروبرقی کنوود با دارا بودن بهترین متخصصان و کارشناسان در امر تعمیرات جاروبرقی کنوود خدماتی را به شما ارائه می دهند که شامل موارد زیر می باشد:

  • سرویس دوره ای و یا سالیانه جاروبرقی کنوود

  • مراجعه کارشناس جهت تعمیرات جاروبرقی کنوود در منزل یا محل مورد نظر

  • دارا بودن متخصصان کاربلد و زبده در امر تعمیرات و سرویس جاروبرقی کنوود

  • تعویض و یا تعمیر موتور جاروبرقی کنوود

  • تعویض بلبرینگ های موتور

  • تعویض ذغال و بالشتک جاروبرقی کنوود

  • تعویض پروانه و کلکتور جاروبرقی کنوود

  • تعویض قطعات جانبی جاروبرقی کنوود مانند فیلترها، لوله و اتصالات و...

  • تعویض یا تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی کنوود

  • تعمیر یا تعویض برد الکتریکی جاروبرقی کنوود

همچنین قیمت تعمیر جاروبرقی کنوود نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد و تا زمان پایان گارانتی تعمیرات، تمامی خدمات رایگان می باشد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی کنوود

 

خدمات پس از فروش جاروبرقی کنوود (KENWOOD) يکی از مؤثرترين اهداف بارازيابی محصولات و لوازم خانگی کنوود است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تخصصی تعميرات کنوود گام بزرگی را در زمينه تعمير ، سرويس و خدمات پس از فروش جاروبرقی کنوود بردارد.

با وجود اين پشتيبانی، شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی کنوود تنها نيستيد و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشيد تيم فنی خدمات جاروبرقی کنوود به صورت شبانه روز در مرکز تخصصی تعميرات لوازم خانگی کنوود در سراسر ايران در کمترين زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

در صورتی که لوازم خريداری‌ شده شما دارای گارانتی می باشد و اعتبار گارانتی دستگاه تمام نشده است از شماره سريال محصول خود که داخل دفترچه گارانتی است استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنيد.

تعمیر جاروبرقی کنوود در منزل

 

برخی از مشکلات در جاروبرقی کنوود وجود دارد که ارزش تماس تلفنی جهت کمک از متخصص را ندارد و شما به راحتی با مطالعه ی مطالب این سایت و یا دانسته های خود می توانید به برطرف کردن این مشکلات بپردازید.

از جمله مشکلاتی که برای جاروبرقی کنوود به وجود می آید و به متخصصان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در محل نیازی نیست شامل موارد زیر است:

  • مشکل در پاکت جاروبرقی

  • گیر کردن اشیا در خرطومی جاروبرقی

  • قطعی برق منزل

  • تعویض فیلترهای ورودی و خروجی

  • تعویض لوله و اتصالات

  • گیر کردن پرز و مو در قسمت برس

هنگامی که برای انجام تعمیر جارو برقی در منزل اقدام می کنید باید چندین نکته را رعایت کنید تا از خطرات احتمالی پیشگیری شود. این نکات شام موارد زیر می باشد:

  • در صورت داشتن تخصص کافی می توانید اقدام به تعمیرات جاروبرقی در منزل کنید.

  • وسایل لازم جهت تعمیرات جاروبرقی را به همراه داشته باشید.

  • قبل از انجام تعمیر جاروبرقی در محل باید جاروبرقی را از برق جدا کنید.

  • برای تعمیرات جاروبرقی در محل از پشتیبانان تعمیر جاروبرقی در تهران یا مراکز تعمیر جاروبرقی در محل کمک بگیرید.

  • قبل از باز کردن جاروبرقی برای انجام تعمیرات کیسه و خرطوم را بررسی کنید.

  • از دستکاری موتور و اجزای آن بپرهیزید.

  • در صورتی که مشکل را نتوانستید بیابید قبل از دستکاری با متخصصان مرکز تعمیرات جاروبرقی کنوود ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ در تهران و یا سایر نقاط شهرتان تماس بگیرید.

متخصصان تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران، مشاوران تعمیرات جاروبرقی در محل را نیز برای شرکت استخدام کرده اند تا افراد به راحتی بتوانند از مشاوره ی آن ها استفاده کرده و به تعمیر جاروبرقی کنوود در منزل می پردازند.

تعمیرات جاروبرقی کنوود به صورت تخصصی

 

همانطور که میدانید جاروبرقی های پیشرفته ی امروزه نیز به صورتی تولید می شوند که بسیار جمع جور می باشند و تمامی قطعات در کنار یکدیگر جاسازی می شوند.

مشکلات جزئی و ساده به راحتی توسط خودتان در منزل قابل حل می باشد و برای گرفتن راهنمایی شما می توانید از پشتیبانان تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران کمک بخواهید.

گاهی در جاروبرقی مشکلاتی رخ می دهد که قابل حل توسط شما و یا پشتیبانان نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود نمی باشد و نیاز است تا به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در تهران و سایر شهر ها با استخدام متخصصان کارآمد و کاردان به صورت 24 ساعت از شبانه روز در 7 روز هفته منتظر شما هستند تا تمامی مشکلات و خرابی های شما را حل کنند.

متخصصان مرکز تعمیرات جاروبرقی با توجه به مدل جاروبرقی کنوود برای شما متخصصان ویژه ای را می فرستند که در رابطه با همان مدل آموزش دیده اند. این متخصصان بدون خطا و اشتباه به صورت تخصصی به تعمیرات جاروبرقی شما می پردازند و در صورتی که قطعات جاروبرقی را تعویض کنند قطعات تا یکسال گارانتی و ضمانت می شود که در صورت مشکل می توانید با متخصصان تماس بگیرید.

 عیب یابی و رفع عیب های جاروبرقی کنوود

 در بسیاری از موارد متخصصان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در تهران علت بیشتر تماس ها را برای برخی از مشکلات بیان می کنند که در این قسمت با آنها آشنا خواهید شد و دومین سوالی که حین تماس با نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران از متخصصان پرسیده می شود قیمت تعمیر جاروبرقی کنوود می باشد که برای پاسخ به این سوال باید تمامی مشکلات بررسی شود تا قیمت مشخص شود.

جاروبرقی کنوود داغ می کند

 

داغ شدن موتور جاروبرقی کنوود تا اندازه ای طبیعی است. اما اگر حرارت تولید شده بیش از حد طبیعی باشد، احتمال وجود مشکل در موتور جاروبرقی وجود دارد. در برخی شرایط کاربران از جاروبرقی کنوود بیشتر از توان نرمال انتظار دارند و گرد و خاک های ساختمانی و یا آشغال های خیس را نیز با جاروبرقی مکش می کنند، که باعث می شود موتور بیش از اندازه داغ شود. برخی از افراد برای تماس تلفنی و یا برای انجام کارهای متفرقه هنگام جاروکشیدن منزل، جاروبرقی را روشن میگذارند. اگر مدت زمان روشن ماندن جاروبرقی بیش از اندازه باشد باعث نیم سوز شدن موتور نیز می شود.

متخصصان تعمیرات جاروبرقی کنوود در محل گاهی نیز داغ شدن جاروبرقی را به دلیل کثیف بودن فیلتر جاروبرقی می دانند.  شما می توانید با بررسی فیلتر جاروبرقی و رفع کثیفی مشکل داغ شدن را حل کنید. همچنین پر بودن پاکت جاروبرقی باعث مسدود شدن مسیر ورودی هوا به موتور می شود و این داغ شدن موتور را به دنبال دارد.

در صورتی که در این حالت از جاروبرقی استفاده ی مکرر شود موتور جاروبرقی آسیب جدی می بیند. برای تعویض و یا تعمیر موتور جاروبرقی باید با متخصصان تعمیرات جاروبرقی کنوود در تهران و یا مرکز تعمیرات جاروبرقی کنوود در محل تماس بگیرید تا مشکل جاروبرقی شما را حل کنند.

جاروبرقی مکش ضعیفی دارد و یا مکش ندارد

 

گاهی به این مشکل برمیخورید که حین جارو کشیدن، جاروبرقی مکش ندارد. هنگامی که برس جاروبرقی را بر روی سطوح می کشید نوعی صدای خفگی از جاروبرقی شنیده می شود. دلیل مکش نکردن جاروبرقی می تواند به دلیل پر بودن کیسه ی جاروبرقی کنوود، گیر کردن اشیاء در خرطوم و اتصالات جاروبرقی کنوود و یا مسدود بودن فیلترهای ورودی و خروجی باشد. یکی از دلایل مهم دیگری که باعث کاهش مکش جاروبرقی کنوود می شود، آسیب دیدن موتور آن می باشد. این اتفاق به دلیل ورود گرد و خاک به داخل موتور و یا استفاده ی مداوم در حالت کیپ بودن فیلتر، پاکت و شلنگ می افتد.

همچنین گاهی به دلیل خرابی برد الکترونیک، ولوم دستگاه از کار می افتد و روی حالت مینیمم ثابت می ماند. بعد از بررسی فیلترها و پاکت و اتصالات اگر مشکل مکش برطرف نشد، ایراد از برد الکترونیک یا موتور جاروبرقی می باشد و می بایست دستگاه توسط متخصص تعمیر جاروبرقی کنوود بازدید شود. شما می توانید برای ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی کنوود تان با شماره ی ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

جاروبرقی کنوود روشن نمی شود

 

زمانی که تصمیم به نظافت منزل و روشن کردن جاروبرقی دارید، اگر با فشار دادن دکمه ی پاور متوجه شدید که جارووبرقی روشن نمی شود، ابتدا پریز برق و دوشاخه را چک کنید. ممکن است برق ساختمان یا پریز مورد نظر قطع شده باشد. اگر مشکل از برق ورودی نبود دلایل متعددی برای این ایراد وجود دارد. عیب یابی خاموش بودن جاروبرقی کنوود نیازمند باز شدن جاروبرقی و بررسی همه ی قطعات داخلی جاروبرقی می باشد. اینکار حتما باید توسط تکنسین متخصص تعمیر جاروبرقی کنوود انجام گیرد.

از جمله دلایل فنی که باعث روشن نشدن جاروبرقی کنوود می شود عبارت اند از:

  • خرابی موتور; شامل سوختن کامل موتور یا بخشی از سیم پیچی، خرابی کلکتور، خرابی ذغال ها و ...

  • خرابی برد الکترونیک

  • مشکل در سیم جمع کن; شامل خرابی پلاتین ها، شکستن پایه، خرابی کابل و ...

برای تعمیر جاروبرقی کنوود می توانید درخواست خود را در قسمت ثبت درخواست یا شماره گیری ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ ثبت کنید تا کارشناسان مرکز تعمیرات کنوود در کم ترین زمان مشکل جاروبرقی تان را حل کنند.

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

 

هنگامی که شما مشغول جاروکردن منزل و یا محلی می باشید به صورت ناخودآگاه جاروبرقی شما خاموش می شود.

شما دوباره دکمه ی روشن را فشار می دهید تا جاروبرقی روشن شود اما این اتفاق نمی افتد.

اولین دلیل احتمالی خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی می تواند سوختن موتور جاروبرقی می باشد. ابتدا بهتر است سیم و دوشاخه جاروبرقی مورد بررسی قرار بگیرد، که ممکن است در آن قطعی ایجاد شده باشد.

گاهی ممکن است برق محیط قطع شده باشد و پریز برق مورد استفاده، برق نداشته باشد. اگر مشکل در سیم نبود، علاوه بر احتمال سوختن موتور، امکان خرابی سیم جمع کن و برد الکترونیک نیز وجود دارد. 

برای تشخیص این مشکل بهتر است شما از متخصصان تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران و یا مرکز تعمیرات جاروبرقی کنوود در محل کمک بخواهید تا مشکل را بررسی و به تعمیرات جاروبرقی در منزل شما بپردازند.

سروصدای بیش از اندازه ی جاروبرقی

 

 گاهی ممکن است حین استفاده از جاروبرقی ، متوجه ی صدای ناهنجار و غیرعادی موتور جاروبرقی شوید. به طور کلی در اکثر مواقع صدای زیاد جاروبرقی مربوط به آسیب دیدن موتور می باشد.عواملی که باعث خرابی و به صدا افتادن موتور می شوند عبارت اند از:

  • کشیدن آب و مایعات با جاروبرقی

  • پر شدن پاکت یا پاره شدن آن

  • استفاده از جاروبرقی بدون پاکت

  • مسدود بودن فیلتر های ورودی و خروجی

  • گیر کردن آشغال در لوله و اتصالات و مسدود کردن آن ها

اگر متوجه صدای زیاد جاروبرقی کنوود شدید، برای بررسی پروانه و بلبرینگ ها به هیچ عنوان قسمت موتور را دستکاری نکنید. برای رفع صدای ناهنجار بهتر است از متخصصان تعمیرات جاروبرقی کنوود در منزل  یا مرکز تعمیرات جاروبرقی کنوود در تهران و سایر نقاط کمک بخواهید. هنگامی که شما به دستکاری قسمت های حساس جاروبرقی می پردازید ناخواسته باعث می شوید برای جاروبرقی شما مشکلات بزرگ تر و غیر قابل حل پیش بیاید. در نتیجه هزینه های تعمیر نیز افزایش می یابد.

جاروبرقی کنوود بوی سوختگی می دهد

 

هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه بوی بد سوختگی می شوید و بعضا یک دود بد بو از جاروبرقی شما خارج می شود. دلیل اصلی و رایج این ایراد خرابی موتور جاروبرقی می باشد. در این حالت به محض متوجه شدن بوی سوختگی جاروبرقی را بلافاصله خاموش کنید و به هیچ وجه به برق نزنید. اگر به موقع متوجه ی این موضوع شوید، احتمال اینکه موتور جاروبرقی تعمیر شود وجود دارد و شاید نیازی به تعویض آن نباشد. اما اگر به صورت مکرر در این حالت از جاروبرقی استفاده کنید آسیب جدی به موتور وارد می شود و می بایست حتما تعویض شود.

کارشناسان تعمیر جاروبرقی کنوود دلیل اصلی این ایراد را ورود آب و مایعات به داخل موتور، مسدود بودن فیلترهای ورودی و خروجی و پر بودن پاکت جاروبرقی می دانند. در برخی موارد مشتریان به دلیل جمع آوری گرد و خاک ساختمانی با جاروبرقی این اتفاق را رقم می زنند. متخصصان تعمیرات جاروبرقی جهت تعمیرات جاروبرقی در منزل به محل مورد نظر مراجعه کرده و تا جایی که بتوانند به تعمیر جاروبرقی در محل می پردازند و در صورتی که مشکل جدی باشد آن را مراکز تعمیراتی ارجاع می دهند و ظرف مدت ۲۴ ساعت مشکل جاروبرقی را برطرف می کنند.

در صورت بروز این مشکل نگران نباشید. کافیست با شماره ی ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل شما حضور یابند.

سیم جمع کن جاروبرقی کنوود خراب است

 

اگر سیم جاروبرقی جمع نمی شود، سیم به صورت کامل بیرون نمی آید یا در حین کارکردن خودبه خود جمع می شود، مشکل از خرابی سیم جمع کن می باشد. سیم جمع کن جاروبرقی کنوود مکانیزم نسبتا پیچیده ای دارد و شامل فنر، ترمز، قرقره، شفت و پایه می باشد. در صورت بروز این مشکل متخصصان مرکز تعمیرات کنوود، برای کاهش هزینه ها، تا جایی که ممکن است سعی در تعمیر قطعات معیوب سیم جمع کن دارند. از جمله تعمیراتی که در کارگاه تعمیر جاروبرقی کنوود انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • شارژ فنر سیم جمع کن و تعویض فنر

  • تعمیر یا تعویض ترمز سیم جمع کن

  • جوشکاری پلاستیک شفت سیم جمع کن

  • تعمیر یا تعویض  پایه سیم جمع کن

  • تعمیر یا تعویض قرقره

  • بازسازی و تعویض پلاتین های سیم جمع کن

  • تعمیر یا تعویض پدال سیم جمع کن

 

معمولا در اثر استفاده ی نامناسب از سیم جمع کن توسط کاربران سیم جمع کن خراب می شود. مثلا بیرون کشیدن کابل تا انتها از جمله مواردی است که باعث ایجاد خرابی در سیم جمع کن می شود. بهتر است که نیم متر انتهای کابل با استفاده از چسب های رنگی علامت گذاری شود تا حین بیرون کشیدن کابل مراقب باشید که بیشتر از آن کابل را نکشید.

تامین قطعات و لوازم جانبی جارو برقی کنوود

 

قطعات جاروبرقی کنوود به مرور زمان در اثر استفاده ی مداوم فرسوده و معیوب می شوند. یکی از مشکلاتی که مشتریان جاروبرقی کنوود پس از خرابی قطعات جانبی (مانند لوله و اتصالات، برس، فیلترها و ...) با آن روبه رو می شوند پیدا نکردن مراکز مشخص برای تهیه و خریداری لوازم یدکی می باشد. خوشبختانه ما در مرکز خدمات جاروبرقی کنوود با داشتن انواع قطعات مدل های مختلف جاروبرقی های کنوود این مشکل را برای شما مشتریان گرامی برطرف کرده ایم. برای سفارش و دریافت قطعه ی مورد نیاز برای جاروبرقی کنوود خود کافیست با شماره ی ۴۴۳۸۰۸۳۵-۰۲۱ تماس گرفته یا عکس قطعه ی مورد نظر را به شماره واتساپ ۰۹۳۶۲۴۹۶۰۸۷ ارسال نمایید.

 

از جمله قطعات موجود شامل انواع:

  • فیلترهای ورودی و خروجی
  • برس و پارویی
  • لوله تلسکوپی
  • شلنگ و خرطومی (کنفی و معمولی)
  • پاکت های یکبار مصرف و دائمی
  • جاپاکتی
  • زبانه ی درب
  • بدنه (قاب بالا، کفی، درب فیلتر خروجی)
  • کلیدهای ولوم و پاور
  • چرخ و ...

همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ی پاسخگویی و ثبت سفارشات شما هستند. قطعات مورد نیاز شما با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تحویل داده می شود. ارسال قطعات برای همه ی استان ها و شهرهای کشور امکان پذیر است.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از جاروبرقی کنوود

برای اینکه شما به راحتی بتوانید از جاروبرقی برای مدت طولانی و بدون دردسر استفاده کنید و هزینه های زیادی را جهت تعمیرات جاروبرقی کنوود نپردازید باید نکاتی را در حین استفاده از جاروبرقی رعایت کنید. 

  • پاکت را مرتباً تعویض کنید

یکی از سریعترین و آسان ترین کارهایی که می توانید برای جاروبرقی خود انجام دهید این است که بطور منظم کیسه را تعویض کنید. بسیاری از مردم تصور میکنند که کیسه های فقط زمانی قابل تعویض هستند که کاملا پر شده باشند و یا ترکیده باشند. با این حال، برای اینکه دستگاهتان به بهترین شکل ممکن کار کند کیسه را در زمان پر شدن ۲/۳ تعویض کنید، نه زمانی که کاملاً با خاک پر شده باشد. اگر جاروبرقی شما کیسه ی دائمی دارد، بعد از پر شدن نصف کیسه آن را تخلیه کنید و بشویید و بعد از خشک شدن مجددا مورد استفاده قرار دهید.

 

  • اطمینان حاصل کنید که پاکت به درستی وصل شده است

 

انجام این کار ساده به نظر می رسد، اما با وجود مدل های مختلف، قرار دادن پاکت ممکن است برای بعضی از افراد تا حدودی دشوار باشد. اگر کیسه به درستی وصل نشده باشد، می توانید متوجه شوید که آشغال و گرد و خاک آنطور که باید وارد پاکت نمی شوند، اما در عوض قسمت داخلی جاروبرقی شما را پر می کند. این می تواند به جاروبرقی صدمه بزند.

  • چرخ های برس را تمیز کنید

 

چرخ های برس جاروبرقی خود را بررسی کنید. با گذشت زمان، پرز، نخ، مو و کرک به دور چرخ ها پیچیده می شود که می تواند مانع از حرکت برس شود. برای تمیز کردن این موارد می توانید از دمباریک، موچین و چاقو استفاده کنید.

 

  • فیلترها را به موقع تعویض کنید

یکی از قطعات مصرفی در جاروبرقی کنوود فیلترهای ورودی و خروجی است. اگر به طور متوسط در هفته دو بار از جاروبرقی استفاده می کنید حتما سالی یکبار فیلترها را تعویض کنید. 

 

 

 

  • سرویس دوره ای یا سالیانه برای جاروبرقی خود در نظر بگیرید
  • در صورت مشاهده ی کوچکترین مشکل با متخصصان تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران یا سایر نقاط تماس بگیرید.
  • در حین کار با جاروبرقی از کشیدن بیش از حد سیم جاروبرقی بپرهیزید.
  • در حین جم کردن سیم جارو برقی به محل سیم دقت کنید تا جایی گیر نکرده باشد.
  • از کیسه های یکبار مصرف دوباره استفاده نکنید که قدرت مکش را پایین آورده وباعث آسیب دیدن موتور جاروبرقی کنوود می شود.
  • جارو برقی را به طور منظم و مداوم روشن نگذارید.
  • در صورت شنیدن صداهای ناهنجار با متخصصان مرکز تعمیر جاروبرقی کنوود تماس بگیرید ویا جارو برقی را به مرکز تعمیرات کنوود برسانید.
  • گاهی به دلیل کارکرد نامناسب بوی سوختگی از جاروبرقی بلند می شود که بهتر است آن را از برق کشیده و به مرکز تعمیرات جاروبرقی کنوود ببرید.

هزينه تعمير جاروبرقی کنوود

 

مرکز تعمیرات کنوود در راستای جلب رضايت مشتری مفتخر است، کليه هزينه های تعميرات ماشين جاروبرقی را با جزئيات شفاف سازی نمايد، اميدواريم با رعايت کردن قوانين مشتری مداری جايگاه خود را در عرصه خدمات لوازم خانگی کنوود حفظ نماييم .

چنانچه نياز به تعمير جاروبرقی کنوود داريد و هزينه آن برای شما سنگين می باشد، کافیست از طريق فرم درخواست يا شماره های تماس مرکز تعمیرات کنوود در سراسر تهران تماس حاصل نماييد تا از خدمات ارزان جاروبرقی در مجموعه ما بهره مند شويد و نگرانی بابت هزينه تعميرات ماشين جاروبرقی خود نداشته باشيد.

 بايد به اين موضوع دقت نماييد که کيفيت قطعات با هزينه تعميرات جاروبرقی رابطه مستقيم دارد. هزینه دقیق تعمیرات و تعویض قطعات جاروبرقی کنوود بعد از عیب یابی دقیق به مشتری اعلام می شود. در صورت تمایل و توافق مشتری اقدامات لازم برای تعمیر جاروبرقی کنوود انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که کليه هزينه ها و قيمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحاديه محاسبه می شود و بعد از کسر تخفيف های مورد نظراز مشتری دریافت خواهد شد. 

تعمير جاروبرقی کنوود در تهران

 

مرکز تخصصی جاروبرقی کنوود در سراسر تهران شعبه هایی را ايجاد کرد است تا تمامی کاربران جاروبرقی کنوود جهت تعمير جاروبرقی کنوود در تهران به راحتی به تعمیرکار متخصص دست یابی داشته باشند و با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارند.

نمايندگی تعمير جاروبرقی کنوود سعی کرده است که در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران شعبه ايجاد کند تا همشهريان گرامی در سريعترين زمان ممکن به تعميرکاران جاروبرقی کنوود دسترسی داشته باشند و فقط با يک تماس در کمترين زمان ممکن تکنسين تعمير جاروبرقی کنوود در محل شما حضور پيدا کرده و مشکل جاروبرقی شما را حل کند.

مرکز تعمیرات جاروبرقی کنوود با داشتن چندين شعبه در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران اين شرايط را به وجود آورده که تعميرات و سرويس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانيد برای سرويس های دوره ای جاروبرقی خود با نمایندگی تعمیرات کنوود تماس بگیريد و درخواست سرويس دوره ای کنيد تا از خرابی جاروبرقی شما جلوگيری شود.

 

 

10 دیدگاه

  • رحمان نیرنگ

    سلام جاروبرقیه ما چند وقته مکشش ضعیف شده و یه چراغ قرمزی هم روشنه که قبلا نبود مشکل از چیه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • admin

      سلام چراغ قرمزی که روشن میشه در واقع هشدار پر شدن پاکت جاروبرقی رو به شما میده پاکت رو تعویض یا تخلیه کنید و فیلترها رو هم تمیز کنید. اگه همچنان مکش ضعیف بود باید توسط تکنسین بازدید بشه.

  • خرمی نیا

    سلام. وقت شما بخیر. چند وقته جاروبرقی موقع کار کردن صدای عجیبی میده دلیلش از چی میتونه باشه؟ با تشکر.

    • admin

      سلام. سپاس. صدای غیرمعمول از جارو دلایل زیادی داره. پاکت رو تخلیه یا تعویض کنید و همینطور فیلترها رو تمیز کنید. چک کنید تا چیزی داخل لوله یا اتصالات گیر نکرده باشه. در غیر اینصورت احتمال وجود ایراد داخل یکی از قطعات مکانیکی؛ فن، موتور و … هست.

  • الناز شریفی

    سلام داشتم با جاروبرقی کار میکردم که خیلی یهویی مکشش کم شد و خاموش شد بوی سوختگی هم میده یعنی موتورش سوخت؟ چقدر هزینه داره؟

    • admin

      سلام. یکی از احتمالات قوی خرابی موتوره ولی باید حتما توسط تکنسین بازدید بشه و طبق میزان خرابی و مدل جاروبرقی شما، قبل از اقدام به تعمیر، برآورد هزینه انجام میشه. برای اطلاعات بیشتر با شماره ی 47639-021 تماس بگیرید.

  • عطیه

    سلام تو لوله ی جاروبرقیم خودکار گیر کرده بود اما من بی خبر باهاش کار میکردم فقط هم مکشش ضعیف بود بعد که پاکتش رو خالی کردم و خودکار رو دراوردم روشن کردم کار نمیکرد موتورش هم به نظر سالمه چون نه بویی میده نه چیزی به نظر شما ایرادش چیه؟

    • admin

      سلام احتمال داره برد جارو خراب شده باشه و نیاز به بررسی داره

  • سعیده

    سلام شما قطعات جاروبرقی هم دارید بخوام لوله ی جارو رو عوض کنم چیکار باید بکنم؟

    • admin

      سلام بله می تونید برای اطلاعات بیشتر عکس دستگاه رو به شماره ی 09362496087 واتساپ کنید.

  • ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *