نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک

نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک

با طراحی و تولید مدل های جدید جاروبرقی ها در اشکال گوناگون و کاربرد های تخصصی تر؛ روز به روز جارو کشیدن ساده تر از قبل می شود. جارو برقی های سنگین و حجیم جای خود را به جاروبرقی های شارژی و کوچک دادند. هر چند که کنار نرفته اند و به عنوان جاروبرقی های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما استفاده از یک جاروبرقی خانگی به عنوان تمیز کردن مکان های پر آشغال و ساختمانی، قطعا باعث آسیب رساندن به دستگاه می شود. خواه، ناخواه با ادامه ی تحت فشار قرار دادن جاروبرقی و استفاده ی نادرست، از مرکز تعمیر جاروبرقی پاناسونیک سر در می آورید.

جاروبرقی ها در انواع مختلفی تولید شده اند. برای پیشگیری از خراب شدن زود هنگام آن؛ به نکات و مراقبت های نگهداری جاروبرقی توجه کنید تا مجبور به تعمیر آن نشوید. در صورتی که حین جارو کشیدن متوجه ی موارد غیر عادی از جمله: سر و صدا، مکش ضعیف، خاموش شدن ناگهانی، بوی سوختگی یا عدم تغییر قدرت موتور و ... شدید. بعد از خواندن عیب یابی جاروبرقی در این محتوا، از کارشناس تعمیر جاروبرقی پاناسونیک برای رفع مشکل کمک بگیرید. شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز در ٧ روز هفته، با همکاران ما در نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک تماس بگیرید تا به سرعت مشکل شما را رفع نماییم.

رضایت مشتری

هدف مرکز تعمیرات پاناسونیک جلب رضايت شما با خدمات سريع و تعمير با کمترين هزينه ممکن و استفاده از قطعات اورجینال جاروبرقی پاناسونیک می باشد.

تعمیر دستگاه با ضمانت

تعمیر دستگاه شما توسط متخصصان تعمیرگاه مرکزی با ارائه ضمانت نامه رسمی مرکز تعمیرات پاناسونیک، برای اطمينان خاطر شما مشتريان انجام می شود.

خدمت رسانی سریع

در صورت تماس با تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک و اعلام مشکل دستگاه از طرف شما، تعمیرکار متخصص جاروبرقی پاناسونیک به همراه قطعات مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شود.
نمایندگی مجاز تعمیر جاوربرقی پاناسونیک

 

  • آمادگی پذیرش مسئولیت تعمیرات لوازم خانگی با تعهد کامل
  • تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما
  • تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار
  • ۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی لوازم خانگی در سریعترین زمان ممکن به محل شما

نکات نگهداری جاروبرقی پاناسونیک

عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک

مرکز تخصصی تعمير جاروبرقی پاناسونیک

 

خدمات ارائه شده در مرکز تعمير جاروبرقی پاناسونیک منحصر به اشکالی خاص نيست و تعمير تمامی عيوب مرتبط با اين دستگاه را شامل می گردد. هدف اصلی مرکز جاروبرقی Panasonic تعمير انواع مدل های جاروبرقی و تامین قطعات مصرفی مانند فیلترها، لوله و اتصالات، پاکت و ... می باشد.

در صورتی که ميزان نقص دستگاه بالا بوده و نياز به تعويض برخی قطعات باشد، به شما اين اطمينان را می‌دهيم که قطعات جايگزين شده در مرکز تعمير جاروبرقی پاناسونیک، اورجینال و از بالاترين سطح کيفی برخوردار باشند. در صورتی که تعميرات دستگاه شما به دست کارشناسان اين حيطه و با استفاده از تجهيزات تخصصی اين کار انجام پذيرد، می‌تواند کيفيت اوليه اين محصول را بازيابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با يک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر اين متخصصان ما نکات و توصيه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحيح از جاروبرقی پاناسونیک را به شما آموزش خواهند داد. تا بتوانيد از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشيد. برای ثبت درخواست تعميرات جاروبرقی خود می توانيد فرم درخواست تعميرات را تکميل کنید و يا با شماره ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک

حین خرید جاروبرقی همیشه به مارک و بهترین برند بودن محصول دقت نکنید. بهتر است قبل از بررسی مارک به بررسی کارکرد و وات جاروبرقی دقت داشته باشید.

البته برند و مارک معتبر نیز دلیل خوبی برای انتخاب می باشد ولی بهتر است تمامی جوانب را در نظر بگیرید. در بسیاری از موارد متخصصان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در تهران علت بیشتر تماس ها را برای برخی از مشکلات بیان می کنند که در این قسمت با آنها آشنا خواهید شد و دومین سوالی که حین تماس با نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در تهران از متخصصان پرسیده می شود؛ هزینه تعمیر جاروبرقی می باشد که برای پاسخ به این سوال باید تمامی مشکلات بررسی شود تا قیمت مشخص شود.

جاروبرقی پاناسونیک بوی سوختگی می دهد

 

هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه بوی بد سوختگی می شوید و بعضا یک دود بد بو از جاروبرقی شما خارج می شود. دلیل اصلی و رایج این ایراد خرابی موتور جاروبرقی می باشد. در این حالت به محض متوجه شدن بوی سوختگی جاروبرقی را بلافاصله خاموش کنید و به هیچ وجه به برق نزنید. اگر به موقع متوجه ی این موضوع شوید، احتمال اینکه موتور جاروبرقی تعمیر شود وجود دارد و شاید نیازی به تعویض آن نباشد. اما اگر به صورت مکرر در این حالت از جاروبرقی استفاده کنید آسیب جدی به موتور وارد می شود و می بایست حتما تعویض شود.

کارشناسان تعمیر جاروبرقی پاناسونیک دلیل اصلی این ایراد را ورود آب و مایعات به داخل موتور، مسدود بودن فیلترهای ورودی و خروجی و پر بودن پاکت جاروبرقی می دانند. در برخی موارد مشتریان به دلیل جمع آوری گرد و خاک ساختمانی با جاروبرقی این اتفاق را رقم می زنند. کارشناسان جاروبرقی جهت تعمیرات جاروبرقی در منزل به محل مورد نظر مراجعه کرده و تا جایی که بتوانند به تعمیر در محل می پردازند و در صورتی که مشکل جدی باشد آن را مراکز تعمیراتی ارجاع می دهند و ظرف مدت ۲۴ ساعت مشکل جاروبرقی را برطرف می کنند.

در صورت بروز این مشکل نگران نباشید. کافیست با شماره ی ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل شما حضور یابند.

جاروبرقی پاناسونیک داغ می کند

 

داغ شدن موتور جاروبرقی پاناسونیک تا اندازه ای طبیعی است. اما اگر حرارت تولید شده بیش از حد طبیعی باشد، احتمال وجود مشکل در موتور جاروبرقی وجود دارد. در برخی شرایط کاربران از جاروبرقی پاناسونیک بیشتر از توان نرمال انتظار دارند و گردوخاک های ساختمانی و یا آشغال های خیس را نیز با جاروبرقی مکش می کنند، که باعث می شود موتور بیش از اندازه داغ شود. برخی از افراد برای تماس تلفنی و یا برای انجام کارهای متفرقه هنگام جاروکشیدن منزل، جاروبرقی را روشن میگذارند. اگر مدت زمان روشن ماندن جاروبرقی بیش از اندازه باشد باعث نیم سوز شدن موتور نیز می شود.

متخصصان جاروبرقی گاهی نیز داغ شدن جاروبرقی را به دلیل کثیف بودن فیلتر جاروبرقی می دانند.  شما می توانید با بررسی فیلتر جاروبرقی و رفع کثیفی مشکل داغ شدن را حل کنید. همچنین پر بودن پاکت جاروبرقی باعث مسدود شدن مسیر ورودی هوا به موتور می شود و این داغ شدن موتور را به دنبال دارد. در صورتی که در این حالت از جاروبرقی استفاده ی مکرر شود موتور جاروبرقی آسیب جدی می بیند.

جاروبرقی مکش ضعیفی دارد و یا مکش ندارد

 

گاهی به این مشکل بر می خورید که حین جارو کشیدن، جاروبرقی مکش ندارد. هنگامی که برس جاروبرقی را بر روی سطوح می کشید نوعی صدای خفگی از جاروبرقی شنیده می شود. دلیل مکش نکردن جاروبرقی می تواند به دلیل پر بودن کیسه ی جاروبرقی پاناسونیک، گیر کردن اشیاء در خرطوم و اتصالات جاروبرقی پاناسونیک و یا مسدود بودن فیلترهای ورودی و خروجی باشد. یکی از دلایل مهم دیگری که باعث کاهش مکش جاروبرقی پاناسونیک می شود، آسیب دیدن موتور آن می باشد. این اتفاق به دلیل ورود گرد و خاک به داخل موتور و یا استفاده ی مداوم در حالت کیپ بودن فیلتر، پاکت و شلنگ می افتد.

همچنین گاهی به دلیل خرابی برد الکترونیک، ولوم دستگاه از کار می افتد و روی حالت مینیمم ثابت می ماند. بعد از بررسی فیلترها و پاکت و اتصالات اگر مشکل مکش برطرف نشد، ایراد از برد الکترونیک یا موتور جاروبرقی می باشد و می بایست دستگاه توسط متخصص تعمیر جاروبرقی پاناسونیک بازدید شود. شما می توانید برای ثبت درخواست تعمیر با شماره ی ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

جاروبرقی پاناسونیک روشن نمی شود

 

زمانی که تصمیم به نظافت منزل و روشن کردن جاروبرقی دارید، اگر با فشار دادن دکمه ی پاور متوجه شدید که جاروبرقی روشن نمی شود، ابتدا پریز برق و دوشاخه را چک کنید. ممکن است برق ساختمان یا پریز مورد نظر قطع شده باشد. اگر مشکل از برق ورودی نبود دلایل متعددی برای این ایراد وجود دارد. عیب یابی خاموش بودن جاروبرقی پاناسونیک نیازمند باز شدن جاروبرقی و بررسی همه ی قطعات داخلی جاروبرقی می باشد. اینکار حتما باید توسط تکنسین جاروبرقی انجام گیرد.

از جمله دلایل فنی که باعث روشن نشدن جاروبرقی پاناسونیک می شود عبارت اند از:

  • خرابی موتور; شامل سوختن کامل موتور یا بخشی از سیم پیچی، خرابی کلکتور، خرابی ذغال ها و ...

  • خرابی برد الکترونیک

  • مشکل در سیم جمع کن; شامل خرابی پلاتین ها، شکستن پایه، خرابی کابل و ...

برای تعمیر جاروبرقی می توانید درخواست خود را در قسمت ثبت درخواست یا شماره گیری ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ ثبت کنید تا کارشناسان مرکز تعمیرات پاناسونیک در کم ترین زمان مشکل جاروبرقی تان را حل کنند.

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

 

هنگامی که شما مشغول جاروکردن منزل و یا محلی می باشید به صورت ناخودآگاه جاروبرقی شما خاموش می شود. شما دوباره دکمه ی روشن را فشار می دهید تا جاروبرقی روشن شود اما این اتفاق نمی افتد. اولین دلیل احتمالی خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی می تواند سوختن موتور جاروبرقی می باشد. ابتدا بهتر است سیم و دوشاخه جاروبرقی مورد بررسی قرار بگیرد، که ممکن است در آن قطعی ایجاد شده باشد.

گاهی ممکن است برق محیط قطع شده باشد و پریز برق مورد استفاده، برق نداشته باشد. اگر مشکل در سیم نبود، علاوه بر احتمال سوختن موتور، امکان خرابی سیم جمع کن و برد الکترونیک نیز وجود دارد. برای تشخیص این مشکل بهتر است شما از متخصصان تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در تهران و یا مرکز تعمیرات جاروبرقی در محل کمک بخواهید تا مشکل را بررسی و رفع نمایند.

عدم چرخش برس جاروبرقی

 

گاهی برای جاروبرقی شما پیش می آید که برس داخلی جاروبرقی نمی چرخد و این باعث می شود موتور جاروبرقی برای جمع کردن آشغال های روی سطح انرژی بیش از حدی را صرف کند. شما می توانید برای حل این مشکل خودتان به تعمیر جاروبرقی بپردازید. برای این کار با استفاده از قیچی و یا چاقو می توانید پرز های گیر کرده روی برس را از برس جدا کنید تا برس به راحتی به چرخش خود ادامه دهد. برای جدا کردن برس هم بهتر است پیچ های پایینی را آزاد کنید تا راحت تر به برس رسیدگی کنید.

خرید برس جاروبرقی پاناسونیک

سروصدای بیش از اندازه ی جاروبرقی

 

گاهی ممکن است حین استفاده از جاروبرقی، متوجه ی صدای ناهنجار و غیرعادی موتور جاروبرقی شوید. به طور کلی در اکثر مواقع صدای زیاد جاروبرقی مربوط به آسیب دیدن موتور می باشد.عواملی که باعث خرابی و به صدا افتادن موتور می شوند عبارت اند از:

  • کشیدن آب و مایعات با جاروبرقی

  • پر شدن پاکت یا پاره شدن آن

  • استفاده از جاروبرقی بدون پاکت

  • مسدود بودن فیلتر های ورودی و خروجی

  • گیر کردن آشغال در لوله و اتصالات و مسدود کردن آن ها

اگر متوجه صدای زیاد جاروبرقی پاناسونیک شدید، برای بررسی پروانه و بلبرینگ ها به هیچ عنوان قسمت موتور را دستکاری نکنید. برای رفع صدای ناهنجار بهتر است از متخصصان تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در منزل کمک بخواهید. هنگامی که شما به دستکاری قسمت های حساس جاروبرقی می پردازید، ناخواسته باعث می شوید برای جاروبرقی شما مشکلات بزرگ تر و غیر قابل حل پیش بیاید. در نتیجه هزینه های تعمیر نیز افزایش می یابد.

سیم جمع کن جاروبرقی پاناسونیک خراب است

 

اگر سیم جاروبرقی جمع نمی شود، سیم به صورت کامل بیرون نمی آید یا در حین کارکردن خود به خود جمع می شود، مشکل از خرابی سیم جمع کن می باشد. سیم جمع کن جاروبرقی پاناسونیک مکانیزم نسبتا پیچیده ای دارد و شامل فنر، ترمز، قرقره، شفت و پایه می باشد. در صورت بروز این مشکل متخصصان، برای کاهش هزینه ها، تا جایی که ممکن است سعی در تعمیر قطعات معیوب سیم جمع کن دارند. از جمله تعمیراتی که در کارگاه تعمیر جاروبرقی انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شارژ فنر سیم جمع کن و تعویض فنر

  • تعمیر یا تعویض ترمز سیم جمع کن

  • جوشکاری پلاستیک شفت سیم جمع کن

  • تعمیر یا تعویض  پایه سیم جمع کن

  • تعمیر یا تعویض قرقره

  • بازسازی و تعویض پلاتین های سیم جمع کن

  • تعمیر یا تعویض پدال سیم جمع کن

معمولا در اثر استفاده ی نامناسب از سیم جمع کن توسط کاربران سیم جمع کن خراب می شود. مثلا بیرون کشیدن کابل تا انتها از جمله مواردی است که باعث ایجاد خرابی در سیم جمع کن می شود. بهتر است که نیم متر انتهای کابل با استفاده از چسب های رنگی علامت گذاری شود تا حین بیرون کشیدن کابل مراقب باشید که بیشتر از آن کابل را نکشید.

خدمات پس از فروش جاروبرقی پاناسونیک

 

خدمات پس از فروش جاروبرقی پاناسونیک (Panasonic) يکی از مؤثر ترين اهداف بارازيابی محصولات و لوازم خانگی پاناسونیک است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تخصصی تعميرات پاناسونیک گام بزرگی را در زمينه ی سرويس و خدمات پس از فروش و تعمير جاروبرقی پاناسونیک بردارد.

با وجود اين پشتيبانی، شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی پاناسونیک تنها نيستيد و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشيد ، تيم فنی خدمات جاروبرقی پاناسونیک به صورت شبانه روز در مرکز تخصصی تعميرات لوازم خانگی پاناسونیک در سراسر تهران در کمترين زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

در صورتی که لوازم خريداری‌ شده شما دارای گارانتی می باشد و اعتبار گارانتی دستگاه تمام نشده است، از شماره سريال محصول خود که داخل دفترچه گارانتی می باشد؛ استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنيد.

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک

 

 شما برای ارتباط با متخصصان تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در تهران می توانید با تماس با شماره های درج شده و یا به صورت اینترنتی در ارتباط باشید و همچنین از پشتیبانان جهت تعمیرات در منزل کمک بگیرید. مرکز تعمیرات پاناسونیک با دارا بودن بهترین متخصصان و کارشناسان در امر تعمیرات جاروبرقی، خدماتی را به شما ارائه می دهند که شامل موارد زیر می باشد:

  • سرویس دوره ای و یا سالیانه جاروبرقی پاناسونیک

  • مراجعه کارشناس جهت عیب یابی جاروبرقی پاناسونیک در منزل یا محل مورد نظر

  • دارا بودن متخصصان کاربلد و زبده در امر تعمیرات و سرویس جاروبرقی پاناسونیک

  • تعویض و یا تعمیر موتور جاروبرقی پاناسونیک

  • تعویض بلبرینگ های موتور

  • تعویض ذغال و بالشتک جاروبرقی پاناسونیک

  • تعویض پروانه و کلکتور جاروبرقی پاناسونیک

  • تعویض قطعات جانبی جاروبرقی پاناسونیک مانند فیلترها، لوله و اتصالات و...

  • تعویض یا تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی پاناسونیک

  • تعمیر یا تعویض برد الکتریکی جاروبرقی پاناسونیک

همچنین هزینه تعمیر جاروبرقی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد و تا زمان پایان گارانتی تعمیرات، تمامی خدمات رایگان می باشد.

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در منزل

 

برخی از مشکلات در جاروبرقی پاناسونیک وجود دارد که ارزش تماس تلفنی جهت کمک از متخصص را ندارد و شما به راحتی با مطالعه ی مطالب این سایت و یا دانسته های خود می توانید به برطرف کردن این مشکلات بپردازید. از جمله مشکلاتی که برای جاروبرقی پاناسونیک به وجود می آید و به متخصصان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک در محل نیازی نیست شامل موارد زیر است:

  • مشکل در پاکت جاروبرقی

  • گیر کردن اشیا در خرطومی جاروبرقی

  • قطعی برق منزل

  • تعویض فیلترهای ورودی و خروجی

  • تعویض لوله و اتصالات

  • گیر کردن پرز و مو در قسمت برس

 

هنگامی که برای انجام تعمیر جارو برقی در منزل اقدام می کنید باید چندین نکته را رعایت کنید تا از خطرات احتمالی پیشگیری شود. این نکات شام موارد زیر می باشد:

 

  • در صورت داشتن تخصص کافی می توانید اقدام به تعمیر در منزل کنید.

  • وسایل لازم جهت تعمیرات را به همراه داشته باشید.

  • قبل از انجام تعمیر باید جاروبرقی را از برق جدا کنید.

  • برای تعمیرات از یک کارشناس جاروبرقی کمک بگیرید و برای روند تعمیر مشورت بخواهید.

  • قبل از باز کردن جاروبرقی برای انجام تعمیرات کیسه و خرطوم را بررسی کنید.

  • از دستکاری موتور و اجزای آن بپرهیزید.

  • در صورتی که مشکل را نتوانستید بیابید قبل از دستکاری با متخصصان ما ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

مرکز تعمیرات پاناسونیک در تهران، مشاورانی را نیز برای شرکت استخدام کرده اند تا افراد به راحتی بتوانند از مشاوره ی آن ها استفاده کرده و در صورت امکان خود مشکل را در منزل حل نماید.

نحوه ی نگهداری از جاروبرقی پاناسونیک

برای اینکه شما به راحتی بتوانید از جاروبرقی برای مدت طولانی و بدون دردسر استفاده کنید، و هزینه های زیادی را جهت تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک نپردازید؛ باید نکاتی را در حین استفاده از جاروبرقی رعایت کنید. رعایت چنین نکاتی به طور چشمگیری در طولانی کردن عمر جاروبرقی با بازدهی اولیه موثر است.

  • کیسه را مرتباً تعویض کنید

 

یکی از سریع ترین و آسان ترین کارهایی که می توانید برای جاروبرقی خود انجام دهید؛ این است که بطور منظم کیسه را تعویض کنید. بسیاری از مردم تصور می کنند که کیسه های فقط زمانی قابل تعویض هستند که کاملا پر شده یا ترکیده باشند. با این حال، برای اینکه دستگاه تان به بهترین شکل ممکن کار کند، زمانی که ٢/٣ پاکت پر شد، آن را تعویض کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که کیسه به درستی وصل شده است

 

انجام این کار ساده به نظر می رسد، اما با وجود بسیاری از مارک ها، مدل ها و انواع جاروبرقی های مختلف، وصل کردن کیسه ممکن است برای بعضی از افراد تا حدودی دشوار باشد. این امر به ویژه برای کسانی که این کار را برای اولین بار انجام می دهند سخت است. اگر کیسه به درستی وصل نشده باشد، می توانید متوجه شوید که آشغال ها آنطور که باید وارد کیسه نمی شوند، اما در عوض قسمت داخلی جاروبرقی شما را پر می کنند. این می تواند به جاروبرقی صدمه بزند، زیرا قطعات متحرک قادر نخواهند بود کار خود را به همان میزان ممکن انجام دهند.

 

  • رول برس را تمیز کنید

 

گاهی اوقات، می خواهید رول برس جاروبرقی خود را بررسی کنید. با گذشت زمان، موارد خاصی می تواند به دور رول پیچیده شود که مانع از چرخش آن می شود. این موارد شامل نخ، مو و پشم و کرک است. می توانید این اجسام را در حین نصب رول برس جدا کرده، یا می توانید آن را حذف کنید.

 

  • فیلترها و شلنگ ها را بررسی کنید

 

اگر جاروبرقی شما دارای فیلتر است، باید آن را تمیز و به صورت دوره ای آن را جایگزین کنید. بسته به جنس آن؛ می توانید یک فیلتر پلاستیکی را بشویید و فیلتر کاغذی یا پارچه ای را تکان دهید. گاهی اشیایی در شلنگ گیر می کند که از از رایج ترین اشیاء در شلنگ ها جوراب، لباس زیر یا اسباب بازی های کوچک هستند. می توانید با احتیاط توسط از یک سیم مفتول آن را در بیاورید. مراقب باشید موجب سوراخ شدن یا پارگی لوله نشوید.

 

  • سرویس دوره ای یا سالیانه برای جاروبرقی خود در نظر بگیرید
  • در صورت مشاهده ی کوچکترین مشکل با متخصصان تعمیر جاروبرقی در تهران یا سایر نقاط تماس بگیرید.
  • در حین کار با جاروبرقی از کشیده شدن سیم جاروبرقی بپرهیزید.
  • در حین جم کردن سیم جارو برقی به محل سیم دقت کنید تا جایی گیر نکرده باشد.
  • از کیسه های یکبار مصرف دوباره استفاده نکنید که قدرت مکش را پایین آورده وباعث داغی موتور جاروبرقی پاناسونیک می شود.
  • جارو برقی را به طور منظم و مداوم روشن نگذارید.
  • در صورت شنیدن صداهای ناهنجار با نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک تماس بگیرید و یا جارو برقی را به نمایندگی برسانید.
  • گاهی به دلیل کارکرد نامناسب بوی سوختگی از جاروبرقی بلند می شود که بهتر است آن را از برق کشیده و کارشناس جاروبرقی را از این امر مطلع کنید.

 

هزينه تعمير جاروبرقی پاناسونیک

مرکز تعمیرات پاناسونیک در راستای جلب رضايت مشتری مفتخر است، کليه هزينه های تعميرات جاروبرقی را با جزئيات شفاف سازی نمايد، اميدواريم با رعايت کردن قوانين مشتری مداری جايگاه خود را در عرصه خدمات لوازم خانگی پاناسونیک حفظ نماييم . چنانچه نياز به تعمير جاروبرقی پاناسونیک داريد و هزينه آن برای شما سنگين می باشد، کافیست از طريق فرم درخواست يا شماره های موجود، در سراسر تهران تماس حاصل نماييد. تا از خدمات ارزان جاروبرقی در مجموعه ما بهره مند شويد و نگرانی بابت هزينه تعميرات نداشته باشيد.

در اولين تماس، ابتدا يکی از متخصصان پاناسونیک تلاش می کند در يک مشاوره تلفنی، ايراد دستگاه را پيدا کند. در صورتی که مشکلی جزئی وجود داشته باشد، شما قادر خواهيد بود خود، آن را برطرف نماييد. در غير اين صورت، می توانيد درخواست کنيد که يکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل يا محل مورد نظر شما حضور يابند. بايد به اين موضوع دقت نماييد که کيفيت قطعات با هزينه تعميرات جاروبرقی رابطه مستقيم دارد. هزینه دقیق تعمیرات و تعویض قطعات جاروبرقی پاناسونیک بعد از عیب یابی دقیق به مشتری اعلام می شود. در صورت تمایل و توافق مشتری اقدامات لازم برای تعمیر جاروبرقی پاناسونیک انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که کليه هزينه ها و قيمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحاديه محاسبه می شود و بعد از کسر تخفيف های مورد نظراز مشتری دریافت خواهد شد. هزينه های مربوط به اجرت تعمير و تعويض قطعات مشخص است. ولی به دليل متغيير بودن قيمت قطعات بر اساس کيفیت و مدل جاروبرقی، می توانيد در هنگام تماس تلفنی با شرکت هزينه ها و نرخ قطعات مطلع شويد.

تعمير جاروبرقی پاناسونیک در تهران

 

مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در تهران شعبه هایی را ايجاد کرد است تا تمامی کاربران جاروبرقی پاناسونیک جهت تعمير جاروبرقی خود در سراسر تهران به راحتی به تعمیرکار متخصص دست یابی داشته باشند و با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارند.

نمايندگی جاروبرقی پاناسونیک سعی کرده است که در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران شعبه ايجاد کند. تا همشهريان گرامی در سريعترين زمان ممکن به تعميرکاران جاروبرقی پاناسونیک دسترسی داشته باشند و فقط با يک تماس در کمترين زمان ممکن تکنسين تعمير جاروبرقی پاناسونیک در محل شما حضور پيدا کرده و مشکل جاروبرقی شما را حل کند.

مرکز تعمیرات پاناسونیک با داشتن چندين شعبه در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران اين شرايط را به وجود آورده که تعميرات و سرويس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانيد برای سرويس های دوره ای جاروبرقی خود با نمایندگی پاناسونیک تماس بگیريد و در خواست سرويس دوره ای کنيد تا از خرابی جاروبرقی شما جلوگيری شود.

 

 

24 دیدگاه

  • علیمردانی

    سلام و عرض ادب
    باجاروبرقیم یه قسمتی از آشپزخونه رو که خیس بود جارو کشیدم. کمی بوی سوختگی داد منم سریع خاموش کردم. الان می ترسم روشنش کنم .تورو خدا راهنمایی کنید

    • admin

      سلام. به موتور جاروبرقی آسیب رسیده و نیاز به تعمیر دارد. با شماره ی 47639 تماس بگیرید.

  • رویا بابائی

    سلام با جاروبرقی که کار میکنم مکشش خوبه ولی بعد از یه مدت کوتاه مکش کم میشه باز میکنم میبینم فیلتر پر از آشغاله با اینکه تمیزش میکنم اما باز هم این مشکل ایجاد میشه لطفا راهنماییم کنید.

    • admin

      سلام محل اتصال پاکت رو چک کنید احتمالا پاکت به صورتی متصل نشده

  • ناصرپور

    سلام یه جاروبرقیه پاناسونیک دارم روشنش میکنم صداش بالا پایین میشه ولومش رو تغییر میدم بازم همینطوره لطفا راهنمایی میکنید مشکل از چیه؟

    • admin

      سلام. این مشکل از بلبرینگ های جاروبرقیه. برای اطلاعات بیشتر با 47639 تماس بگیرید. کارشناسان در خدمت هستن.

  • شمس

    سلام وقت بخیر. با تشکر از سایت خوبتون. اخیرا مکش جاروبرقیه ما کم شده و خیلی ضعیف عمل میکنه. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • admin

      سلام. ارادت. پاکت جارو رو تخلیه کنید اگه یکبار مصرفه تعویض کنید. فیلترها رو تمیز یا تعویض کنید. اگه مشکل حل نشد باید توسط تکنسین بازدید بشه.

  • صمیمی

    سلام خسته نباشید
    چند وقت هست که جاروبرقیم صدای بلندی داره حین کار کردن. اخرین بار صداش انقدر زیاد شد که من از ادامه دادن منصرف شدم و خاموش کردم لطفا راهنمایی می کنید مشکل چی هست و چکار باید کنم؟

    • admin

      سلام. سعی کنید هر چند وقت یکبار فیلتر و پاکت جاروبرقی رو تخلیه و تمیز کنید. به طور کلی صدای غیرمعمول از جاروبرقی ممکنه ناشی از بلبرینگ ها، فن و یا موتور باشه. باید توسط تکنسین بازدید بشه.

  • مریم مرادیان

    سلام سیم جمع کن جاروبرقی ما خراب شده سیم جمع نمیشه باید چیکار کنم؟

    • admin

      سلام. تعمیر سیم جمع کن باید توسط تعمیرکار جاروبرقی انجام بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی ۴۷۶۳۹-۰۲۱ تماس بگیرید.

  • سعیده

    سلام خرطومی جاروبرقیم پاره شده میخوام تعویض کنم چطور میتونم تهیه کنم؟

    • admin

      سلام. لطفا عکس قطعه ی مورد نظر رو به شماره 09362496087 واتساپ کنید استعلام بگیرید.

  • سمیه

    سلام جاروبرقی ما حین کار خیلی صدای زیادی میده پاکت و فیلترشم تمیز کردم فکر کردم شاید به خاطر کثیفی اونا بوده اما فقط شاید 5 درصد تاثیر داشته لطفا راهنمایی میکنید.

    • admin

      سلام احتمالا بلبرینگ های جاروبرقی خراب شده و نیاز به بررسی تکنسین داره.

  • مستعد

    سلام جاروبرقی ما موقع کار خیلی داغ می کنه من دیگه جرات نکردم جارو بکشم نگرانم که موتورش آسیب دیده باشه. با توجه به مطالب سایت پاکت رو عوض کردم. فیلتر ها رو هم تمیز کردم اما باز هم بعد از اون جاروبرقی داغ میشه.

    • admin

      سلام احتمال داره موتور نیم سوز شده باشه بهتره که با 47639-021 تماس بگیرید و درخواست تعمیر ثبت کنید.

  • آقاخانی

    چرا دور موتور خوبه اما مکش خیلی خیلی ضعیفه

    • admin

      سلام ببینید پاکت سوراخ نباشه و مسیر مکش مسدود نشده باشه

  • ناهیدی

    سلام قدرت موتور جاروبرقی ثابته و نمیتونم تغییر بدم در صورتی که موتور خیلی خوب و طبیعی کار میکنه درست مثل قبل راهنمایی می کنید

    • admin

      سلام ولوم کم و زیاد جاروبرقی خراب شده. می تونید برای اطلاعات بیشتر با 47639-021 تماس بگیرید.

  • ثمین

    سلام مکش جارو برقی کم شده با اینکه فیلتر رو تمیز کردم و پاکت رو عوض کردم اما بعد از آن همچنان با مکش کم کار میکنه و بیشتر از ۱۰ دقیقه هم نمیکشه و خود به خود خاموش میشه

    • admin

      سلام احتمالا مجموعه ی موتور دچار مشکل شده و باید توسط تکنسن بازدید و بررسی بشه می تونید برای ثبت درخواست با 47639-021 تماس بگیرید.

  • ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *