تعمیر جاروبرقی فیلیپس

مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس برای اطمینان از رضایت شما کاربران گرامی، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات جاروبرقی فیلیپس که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به تعمیر جاروبرقی فیلیپس در منزل اشاره کرد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس

رضایت مشتری

هدف مرکز تعمیرات فیلیپس جلب رضايت شما با خدمات سريع و تعمير با کمترين هزينه ممکن و استفاده از قطعات اورجینال جاروبرقی فیلیپس می باشد.

تعمیر دستگاه با ضمانت

تعمیر جاروبرقی شما توسط متخصصان تعمیرگاه مرکزی با ارائه ضمانت نامه رسمی مرکز تعمیرات فیلیپس، برای اطمينان خاطر شما کاربران انجام می شود.

خدمت رسانی سریع

در صورت تماس با تعمیرگاه مرکزی فیلیپس و اعلام مشکل دستگاه، تکنسین متخصص جاروبرقی فیلیپس به همراه قطعات مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شود.
نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی فیلیپس

 

 

  • مرکز تعمیرات فیلیپس آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات لوازم خانگی شما با تعهد کامل می باشند.
  • تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما انجام می پذیرد.
  • تعمیر سریع و تضمینی با قطعات اورجینال ضمانت دار انجام می گیرد.
  • ۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات، با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، به شما مشتریان گرامی ارائه می گردد.
  • اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی لوازم خانگی در سریعترین زمان ممکن به محل شما انجام می گیرد.

نکات نگهداری جاروبرقی فیلیپس

عیب یابی جاروبرقی فیلیپس

تعمیر جاروبرقی فیلیپس

مرکز تخصصی تعمير جاروبرقی فیلیپس

 

خدمات ارائه شده در مرکز تعمير جاروبرقی فیلیپس منحصر به اشکالی خاص نيست و تعمير تمامی عيوب مرتبط با اين دستگاه را شامل می گردد. هدف اصلی مرکز جاروبرقی Philips تعمير انواع مدل های جاروبرقی و تامین قطعات مصرفی مانند فیلترها، لوله و اتصالات، پاکت و ... می باشد.

در صورتی که ميزان نقص دستگاه بالا بوده و نياز به تعويض برخی قطعات باشد، به شما اين اطمينان را می‌دهيم که قطعات جايگزين شده در مرکز تعمير جاروبرقی فیلیپس، اورجینال و از بالاترين سطح کيفی برخوردار باشند. تعميرات جاروبرقی فیلیپس در صورتی که به دست کارشناسان اين حيطه و با استفاده از تجهيزات تخصصی اين کار انجام پذيرد، می‌تواند کيفيت اوليه اين محصول را بازيابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با يک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

علاوه بر اين متخصصان ما نکات و توصيه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحيح از جاروبرقی فیلیپس را به شما آموزش خواهند داد. تا بتوانيد از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشيد. برای ثبت درخواست تعميرات جاروبرقی فیلیپس خود می توانيد فرم درخواست تعميرات را تکميل کنید و يا با شماره ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس به صورت تخصصی

 

همانطور که میدانید جاروبرقی های امروزی به صورتی تولید می شوند که بسیار جمع جور هستند و تمامی قطعات در کنار یکدیگر جاسازی می شوند.

مشکلات جزئی و ساده به راحتی توسط خودتان در منزل قابل حل می باشد و برای گرفتن راهنمایی شما می توانید از پشتیبانان تعمیر جاروبرقی در تهران کمک بخواهید.

امروزه سایت های آموزشی نیز در جهت انجام تعمیرات به شما بسیار کمک می کنند و به صورت مرحله به مرحله به شما آمو زش می دهند.

گاهی در جاروبرقی مشکلاتی رخ می دهد که قابل حل توسط شما و یا پشتیبانان نمایندگی تعمیر جاروبرقی نمی باشد و نیاز است تا به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

 قیمت تعمیر جاروبرقی با توجه به نوع تعمیرات و یا تعویض قطعات مشخص می شود.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در تهران و سایر شهر ها با استخدام متخصصان کارآمد و کاردان به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز در ۷ روز هفته منتظر شما هستند تا تمامی مشکلات و خرابی های شما را حل کنند.

متخصصان مراکز تعمیرات جاروبرقی با توجه به مدل جاروبرقی برای شما متخصصان ویژه ای را می فرستند که در رابطه با همان مدل آموزش دیده اند. این متخصصان بدون خطا و اشتباه به صورت تخصصی به تعمیرات جاروبرقی شما می پردازند و در صورتی که قطعات جاروبرقی را تعویض کنند قطعات تا یکسال گارانتی و ضمانت می شود که در صورت مشکل می توانید با متخصصان تماس بگیرید.

 عیب یابی و رفع عیب های جاروبرقی فیلیپس

 در بسیاری از موارد متخصصان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تهران علت بیشتر تماس ها را برای برخی از مشکلات بیان می کنند که در این قسمت با آنها آشنا خواهید شد و دومین سوالی که حین تماس با نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران از متخصصان پرسیده می شود قیمت تعمیر جاروبرقی فیلیپس می باشد که برای پاسخ به این سوال باید تمامی مشکلات بررسی شود تا قیمت مشخص شود.

جاروبرقی فیلیپس داغ می کند

داغ شدن موتور جاروبرقی فیلیپس تا اندازه ای طبیعی است. اما اگر حرارت تولید شده بیش از حد طبیعی باشد، احتمال وجود مشکل در موتور جاروبرقی وجود دارد. در برخی شرایط کاربران از جاروبرقی فیلیپس بیشتر از توان نرمال انتظار دارند و گردوخاک های ساختمانی و یا آشغال های خیس را نیز با جاروبرقی مکش می کنند، که باعث می شود موتور بیش از اندازه داغ شود.

برخی از افراد برای تماس تلفنی و یا برای انجام کارهای متفرقه هنگام جاروکشیدن منزل، جاروبرقی را روشن میگذارند. اگر مدت زمان روشن ماندن جاروبرقی بیش از اندازه باشد باعث نیم سوز شدن موتور نیز می شود.

متخصصان تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در محل گاهی نیز داغ شدن جاروبرقی را به دلیل کثیف بودن فیلتر جاروبرقی می دانند.  شما می توانید با بررسی فیلتر جاروبرقی و رفع کثیفی مشکل داغ شدن را حل کنید. همچنین پر بودن پاکت جاروبرقی باعث مسدود شدن مسیر ورودی هوا به موتور می شود و این داغ شدن موتور را به دنبال دارد.

در صورتی که در این حالت از جاروبرقی استفاده ی مکرر شود موتور جاروبرقی آسیب جدی می بیند. برای تعویض و یا تعمیر موتور جاروبرقی باید با متخصصان تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تهران و یا مرکز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در محل تماس بگیرید تا مشکل جاروبرقی شما را حل کنند.

جاروبرقی مکش ضعیفی دارد و یا مکش ندارد

 

گاهی به این مشکل برمیخورید که حین جارو کشیدن، جاروبرقی مکش ندارد. هنگامی که برس جاروبرقی را بر روی سطوح می کشید نوعی صدای خفگی از جاروبرقی شنیده می شود. دلیل مکش نکردن جاروبرقی می تواند به دلیل پر بودن کیسه ی جاروبرقی فیلیپس، گیر کردن اشیاء در خرطوم و اتصالات جاروبرقی فیلیپس و یا مسدود بودن فیلترهای ورودی و خروجی باشد. یکی از دلایل مهم دیگری که باعث کاهش مکش جاروبرقی فیلیپس می شود، آسیب دیدن موتور آن می باشد. این اتفاق به دلیل ورود گرد و خاک به داخل موتور و یا استفاده ی مداوم در حالت کیپ بودن فیلتر، پاکت و شلنگ می افتد.

همچنین گاهی به دلیل خرابی برد الکترونیک، ولوم دستگاه از کار می افتد و روی حالت مینیمم ثابت می ماند. بعد از بررسی فیلترها و پاکت و اتصالات اگر مشکل مکش برطرف نشد، ایراد از برد الکترونیک یا موتور جاروبرقی می باشد و می بایست دستگاه توسط متخصص تعمیر جاروبرقی فیلیپس بازدید شود. شما می توانید برای ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی فیلیپس تان با شماره ی ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 جاروبرقی فیلیپس روشن نمی شود

 

زمانی که تصمیم به نظافت منزل و روشن کردن جاروبرقی دارید، اگر با فشار دادن دکمه ی پاور متوجه شدید که جارووبرقی روشن نمی شود، ابتدا پریز برق و دوشاخه را چک کنید. ممکن است برق ساختمان یا پریز مورد نظر قطع شده باشد. اگر مشکل از برق ورودی نبود دلایل متعددی برای این ایراد وجود دارد. عیب یابی خاموش بودن جاروبرقی بوش نیازمند باز شدن جاروبرقی و بررسی همه ی قطعات داخلی جاروبرقی می باشد. اینکار حتما باید توسط تکنسین متخصص تعمیر جاروبرقی بوش انجام گیرد.

از جمله دلایل فنی که باعث روشن نشدن جاروبرقی بوش می شود عبارت اند از:

  • خرابی موتور; شامل سوختن کامل موتور یا بخشی از سیم پیچی، خرابی کلکتور، خرابی ذغال ها و ...

  • خرابی برد الکترونیک

  • مشکل در سیم جمع کن; شامل خرابی پلاتین ها، شکستن پایه، خرابی کابل و ...

برای تعمیر جاروبرقی بوش می توانید درخواست خود را در قسمت ثبت درخواست یا شماره گیری ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ ثبت کنید تا کارشناسان مرکز تعمیرات بوش در کم ترین زمان مشکل جاروبرقی تان را حل کنند.

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

 

هنگامی که شما مشغول جاروکردن منزل و یا محلی می باشید به صورت ناخودآگاه جاروبرقی شما خاموش می شود.

شما دوباره دکمه ی روشن را فشار می دهید تا جاروبرقی روشن شود اما این اتفاق نمی افتد.

اولین دلیل احتمالی خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی می تواند سوختن موتور جاروبرقی می باشد. ابتدا بهتر است سیم و دوشاخه جاروبرقی مورد بررسی قرار بگیرد، که ممکن است در آن قطعی ایجاد شده باشد.

گاهی ممکن است برق محیط قطع شده باشد و پریز برق مورد استفاده، برق نداشته باشد. اگر مشکل در سیم نبود، علاوه بر احتمال سوختن موتور، امکان خرابی سیم جمع کن و برد الکترونیک نیز وجود دارد. 

برای تشخیص این مشکل بهتر است شما از متخصصان تعمیر جاروبرقی بوش در تهران و یا مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در محل کمک بخواهید تا مشکل را بررسی و به تعمیرات جاروبرقی در منزل شما بپردازند.

عدم چرخش برس جاروبرقی

 

گاهی برای جاروبرقی شما پیش می آید که برس داخلی جاروبرقی نمی چرخد واین باعث می شود موتور جاروبرقی برای جمع کردن آشغال های روی سطح انرژی بیش از حدی را صرف کند.

شما می توانید برای حل این مشکل خودتان به تعمیر جاروبرقی بپردازید. برای این کار با استفاده از قیچی و یا چاقو می توانید پرز های گیر کرده روی برس را از برس جدا کنید تا برس به راحتی به چرخش خود ادامه دهد. برای جدا کردن برس هم بهتر است پیچ های پایینی را آزاد کنید تا راحت تر به برس رسیدگی کنید.

 

سر و صدای زیاد جاروبرقی

 

 گاهی ممکن است حین استفاده از جاروبرقی ، متوجه ی صدای ناهنجار و غیرعادی موتور جاروبرقی شوید. به طور کلی در اکثر مواقع صدای زیاد جاروبرقی مربوط به آسیب دیدن موتور می باشد.عواملی که باعث خرابی و به صدا افتادن موتور می شوند عبارت اند از:

  • کشیدن آب و مایعات با جاروبرقی

  • پر شدن پاکت یا پاره شدن آن

  • استفاده از جاروبرقی بدون پاکت

  • مسدود بودن فیلتر های ورودی و خروجی

  • گیر کردن آشغال در لوله و اتصالات و مسدود کردن آن ها

اگر متوجه صدای زیاد جاروبرقی فیلیپس شدید، برای بررسی پروانه و بلبرینگ ها به هیچ عنوان قسمت موتور را دستکاری نکنید. برای رفع صدای ناهنجار بهتر است از متخصصان تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در منزل  یا مرکز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تهران و سایر نقاط کمک بخواهید. هنگامی که شما به دستکاری قسمت های حساس جاروبرقی می پردازید ناخواسته باعث می شوید برای جاروبرقی شما مشکلات بزرگ تر و غیر قابل حل پیش بیاید. در نتیجه هزینه های تعمیر نیز افزایش می یابد.

 جاروبرقی فیلیپس بوی سوختگی می دهد

 

هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه بوی بد سوختگی می شوید و بعضا یک دود بد بو از جاروبرقی شما خارج می شود. دلیل اصلی و رایج این ایراد خرابی موتور جاروبرقی می باشد. در این حالت به محض متوجه شدن بوی سوختگی جاروبرقی را بلافاصله خاموش کنید و به هیچ وجه به برق نزنید. اگر به موقع متوجه ی این موضوع شوید، احتمال اینکه موتور جاروبرقی تعمیر شود وجود دارد و شاید نیازی به تعویض آن نباشد. اما اگر به صورت مکرر در این حالت از جاروبرقی استفاده کنید آسیب جدی به موتور وارد می شود و می بایست حتما تعویض شود.

کارشناسان تعمیر جاروبرقی فیلیپس دلیل اصلی این ایراد را ورود آب و مایعات به داخل موتور، مسدود بودن فیلترهای ورودی و خروجی و پر بودن پاکت جاروبرقی می دانند. در برخی موارد مشتریان به دلیل جمع آوری گرد و خاک ساختمانی با جاروبرقی این اتفاق را رقم می زنند. متخصصان تعمیرات جاروبرقی جهت تعمیرات جاروبرقی در منزل به محل مورد نظر مراجعه کرده و تا جایی که بتوانند به تعمیر جاروبرقی در محل می پردازند و در صورتی که مشکل جدی باشد آن را مراکز تعمیراتی ارجاع می دهند و ظرف مدت ۲۴ ساعت مشکل جاروبرقی را برطرف می کنند.

در صورت بروز این مشکل نگران نباشید. کافیست با شماره ی ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل شما حضور یابند.

سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس خراب است

 

اگر سیم جاروبرقی جمع نمی شود، سیم به صورت کامل بیرون نمی آید یا در حین کارکردن خودبه خود جمع می شود، مشکل از خرابی سیم جمع کن می باشد. سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس مکانیزم نسبتا پیچیده ای دارد و شامل فنر، ترمز، قرقره، شفت و پایه می باشد. در صورت بروز این مشکل متخصصان مرکز تعمیرات فیلیپس، برای کاهش هزینه ها، تا جایی که ممکن است سعی در تعمیر قطعات معیوب سیم جمع کن دارند. از جمله تعمیراتی که در کارگاه تعمیر جاروبرقی فیلیپس انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • شارژ فنر سیم جمع کن و تعویض فنر

  • تعمیر یا تعویض ترمز سیم جمع کن

  • جوشکاری پلاستیک شفت سیم جمع کن

  • تعمیر یا تعویض  پایه سیم جمع کن

  • تعمیر یا تعویض قرقره

  • بازسازی و تعویض پلاتین های سیم جمع کن

  • تعمیر یا تعویض پدال سیم جمع کن

 

معمولا در اثر استفاده ی نامناسب از سیم جمع کن توسط کاربران سیم جمع کن خراب می شود. مثلا بیرون کشیدن کابل تا انتها از جمله مواردی است که باعث ایجاد خرابی در سیم جمع کن می شود. بهتر است که نیم متر انتهای کابل با استفاده از چسب های رنگی علامت گذاری شود تا حین بیرون کشیدن کابل مراقب باشید که بیشتر از آن کابل را نکشید.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس

 

 

 

 

مرکز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تمام مناطق استان تهران به صورت پراکنده قرار گرفته است، در نظر داشته باشید که وجود قطعات اصلی در تمامی شعب، باعث می شود تا شما برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس به مشکل برنخورید و به این اطمینان خاطر برسید که در صورت خرابی جاروبرقی فیلیپس در اولین فرصت جاروبرقی شما تعمیر خواهد شد. متخصصان مرکز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس به صورت تخصصی و پیشرفته آموزش دیده اند تا تمامی مدل های جاروبرقی فیلیپس را به راحتی و در کوتاه ترین زمان تعمیر کنند. کلیه خدماتی که در این مرکز انجام می شود با ضمانت نامه کتبی و رسمی شرکت به مشتریان گرامی ارائه می گردد. 

مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

 

 شما برای ارتباط با متخصصان تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران و یا تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در محل، می توانید با تماس با شماره های درج شده و یا به صورت اینترنتی در ارتباط باشید. همچنین از پشتیبانان جهت تعمیرات جارو برقی فیلیپس در منزل کمک بگیرید. مرکز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس دارای بهترین متخصصان و کارشناسان در امر تعمیرات جاروبرقی فیلیپس می باشد که خدمات این مرکز شامل موارد زیر می باشد:

 

  • سرویس دوره ای و یا سالیانه جاروبرقی فیلیپس

  • مراجعه کارشناس جهت تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در منزل یا محل مورد نظر

  • دارا بودن متخصصان دوره دیده و با تجره در امر تعمیرات و سرویس جاروبرقی فیلیپس

  • تعویض و یا تعمیر موتور جاروبرقی فیلیپس

  • تعویض بلبرینگ های موتور

  • تعویض ذغال و بالشتک جاروبرقی فیلیپس

  • تعویض پروانه و کلکتور جاروبرقی فیلیپس

  • تعویض قطعات جانبی جاروبرقی فیلیپس مانند فیلترها، لوله و اتصالات و...

  • تعویض یا تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس

  • تعمیر یا تعویض برد الکتریکی جاروبرقی فیلیپس

 

همچنین قیمت تعمیر جاروبرقی فیلیپس نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد و تا زمان پایان گارانتی تعمیرات، تمامی خدمات رایگان می باشد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی فیلیپس

 

خدمات پس از فروش جاروبرقی فیلیپس (Philips) يکي از مؤثر ترين اهداف بارازيابي محصولات و لوازم خانگي فیلیپس است که توانسته است طي سال‌ها تلاش در صدها مرکز تخصصي تعميرات فیلیپس گام بزرگي را در زمينه تعمير ، سرويس و خدمات پس از فروش جاروبرقی فیلیپس بردارد.

با وجود اين پشتيباني، شما حتي بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگي فیلیپس تنها نيستيد و اگر مشکلي هر چند کوچک داشته باشيد تيم فني خدمات جاروبرقی فیلیپس به صورت شبانه روز در مرکز تخصصي تعميرات لوازم خانگي فیلیپس در سراسر ايران در کمترين زمان ممکن آماده خدمت رساني به شما هستند.

در صورتي لوازم خريداري‌ شده شما داراي گارانتي مي باشد و اعتبار گارانتي دستگاه تمام نشده است از شماره سريال محصول خود که داخل دفترچه گارانتي است استفاده کرده و با شماره هاي داخل دفترچه تماس برقرار کنيد.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در منزل

 

برخی از مشکلات در جاروبرقی فیلیپس وجود دارد که ارزش تماس تلفنی جهت کمک از متخصص را ندارد و شما به راحتی با مطالعه ی مطالب این سایت و یا دانسته های خود می توانید به برطرف کردن این مشکلات بپردازید.

از جمله مشکلاتی که برای جاروبرقی فیلیپس به وجود می آید و به متخصصان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در محل نیازی نیست شامل موارد زیر است:

 

  • مشکل در پاکت جاروبرقی

  • گیر کردن اشیا در خرطومی جاروبرقی

  • قطعی برق منزل

  • تعویض فیلترهای ورودی و خروجی

  • تعویض لوله و اتصالات

  • گیر کردن پرز و مو در قسمت برس

 

هنگامی که برای انجام تعمیر جارو برقی در منزل اقدام می کنید باید چندین نکته را رعایت کنید تا از خطرات احتمالی پیشگیری شود. این نکات شام موارد زیر می باشد:

 

  • در صورت داشتن تخصص کافی می توانید اقدام به تعمیرات جاروبرقی در منزل کنید.

  • وسایل لازم جهت تعمیرات جاروبرقی را به همراه داشته باشید.

  • قبل از انجام تعمیر جاروبرقی در محل باید جاروبرقی را از برق جدا کنید.

  • برای تعمیرات جاروبرقی در محل از پشتیبانان تعمیر جاروبرقی در تهران یا مراکز تعمیر جاروبرقی در محل کمک بگیرید.

  • قبل از باز کردن جاروبرقی برای انجام تعمیرات کیسه و خرطوم را بررسی کنید.

  • از دستکاری موتور و اجزای آن بپرهیزید.

  • در صورتی که مشکل را نتوانستید بیابید قبل از دستکاری با متخصصان مرکز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس ۴۴۳۸۰۸۴۹-۰۲۱ در تهران و یا سایر نقاط شهرتان تماس بگیرید.

 

متخصصان تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران، مشاوران تعمیرات جاروبرقی در محل را نیز برای شرکت استخدام کرده اند تا افراد به راحتی بتوانند از مشاوره ی آن ها استفاده کرده و به تعمیر جاروبرقی فیلیپس در منزل می پردازند.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از جاروبرقی فیلیپس

برای اینکه شما به راحتی بتوانید از جاروبرقی برای مدت طولانی و بدون دردسر استفاده کنید و هزینه های زیادی را جهت تعمیرات جاروبرقی فیلیپس نپردازید. باید نکاتی را در حین استفاده از جاروبرقی رعایت کنید.

 

  • پاکت را مرتباً تعویض کنید

 

یکی از سریعترین و آسان ترین کارهایی که می توانید برای جاروبرقی خود انجام دهید این است که بطور منظم کیسه را تعویض کنید. بسیاری از مردم تصور میکنند که کیسه های فقط زمانی قابل تعویض هستند که کاملا پر شده باشند و یا ترکیده باشند. با این حال، برای اینکه دستگاهتان به بهترین شکل ممکن کار کند کیسه را در زمان پر شدن ۲/۳ تعویض کنید، نه زمانی که کاملاً با خاک پر شده باشد. اگر جاروبرقی شما کیسه ی دائمی دارد، بعد از پر شدن نصف کیسه آن را تخلیه کنید و بشویید و بعد از خشک شدن مجددا مورد استفاده قرار دهید.

 

 

  • اطمینان حاصل کنید که پاکت به درستی وصل شده است

 

انجام این کار ساده به نظر می رسد، اما با وجود مدل های مختلف، قرار دادن پاکت ممکن است برای بعضی از افراد تا حدودی دشوار باشد. اگر کیسه به درستی وصل نشده باشد، می توانید متوجه شوید که آشغال و گرد و خاک آنطور که باید وارد پاکت نمی شوند، اما در عوض قسمت داخلی جاروبرقی شما را پر می کند. این می تواند به جاروبرقی صدمه بزند.

 

  • چرخ های برس را تمیز کنید

 

چرخ های برس جاروبرقی خود را بررسی کنید. با گذشت زمان، پرز، نخ، مو و کرک به دور چرخ ها پیچیده می شود که می تواند مانع از حرکت برس شود. برای تمیز کردن این موارد می توانید از دمباریک، موچین و چاقو استفاده کنید.

 

  • فیلترها را به موقع تعویض کنید

 

یکی از قطعات مصرفی در جاروبرقی بوش فیلترهای ورودی و خروجی است. اگر به طور متوسط در هفته دو بار از جاروبرقی استفاده می کنید حتما سالی یکبار فیلترها را تعویض کنید.

 

 

 

  • سرویس دوره ای یا سالیانه برای جاروبرقی خود در نظر بگیرید
  • در صورت مشاهده ی کوچکترین مشکل با متخصصان تعمیر جاروبرقی بوش در تهران یا سایر نقاط تماس بگیرید.
  • در حین کار با جاروبرقی از کشیدن بیش از حد سیم جاروبرقی بپرهیزید.
  • در حین جم کردن سیم جارو برقی به محل سیم دقت کنید تا جایی گیر نکرده باشد.
  • از کیسه های یکبار مصرف دوباره استفاده نکنید که قدرت مکش را پایین آورده وباعث آسیب دیدن موتور جاروبرقی بوش می شود.
  • جارو برقی را به طور منظم و مداوم روشن نگذارید.
  • در صورت شنیدن صداهای ناهنجار با متخصصان مرکز تعمیر جاروبرقی بوش تماس بگیرید ویا جارو برقی را به مرکز تعمیرات بوش برسانید.
  • گاهی به دلیل کارکرد نامناسب بوی سوختگی از جاروبرقی بلند می شود که بهتر است آن را از برق کشیده و به مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش ببرید.

هزينه تعمير جاروبرقی فیلیپس

 

مرکز تعمیرات فیلیپس در راستای جلب رضايت مشتری مفتخر است، کليه هزينه های تعميرات ماشين جاروبرقی را با جزئيات شفاف سازی نمايد، اميدواريم با رعايت کردن قوانين مشتری مداری جايگاه خود را در عرصه خدمات لوازم خانگی فیلیپس حفظ نماييم .

چنانچه نياز به تعمير جاروبرقی فیلیپس داريد و هزينه آن برای شما سنگين می باشد، کافیست از طريق فرم درخواست يا شماره های تماس مرکز تعمیرات فیلیپس در سراسر تهران تماس حاصل نماييد تا از خدمات ارزان جاروبرقی در مجموعه ما بهره مند شويد و نگرانی بابت هزينه تعميرات ماشين جاروبرقی خود نداشته باشيد.

در اولين تماس، ابتدا يکی از متخصصان فیلیپس سرويس در يک مشاوره تلفني تلاش مي کند ايراد دستگاه را پيدا کند. در اين مرحله در صورتی که مشکلی جزئی وجود داشته باشد شما قادر خواهيد بود خود، آن را برطرف نماييد. در غير اين صورت، مي توانيد درخواست کنيد که يکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل يا محل مورد نظر شما حضور يابند.

 بايد به اين موضوع دقت نماييد که کيفيت قطعات با هزينه تعميرات جاروبرقی رابطه مستقيم دارد. هزینه دقیق تعمیرات و تعویض قطعات جاروبرقی فیلیپس بعد از عیب یابی دقیق به مشتری اعلام می شود. در صورت تمایل و توافق مشتری اقدامات لازم برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که کليه هزينه ها و قيمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحاديه محاسبه می شود و بعد از کسر تخفيف های مورد نظراز مشتری دریافت خواهد شد. هزينه های مربوط به اجرت تعمير و تعويض قطعات مشخص است ولي به دليل متغيير بودن قيمت قطعات بر اساس کيفت و مدل ماشين جاروبرقی، مي توانيد در هنگام تماس تلفنی با شرکت هزينه ها و نرخ قطعات مطلع شويد.

تعمير جاروبرقی فیلیپس در تهران

 

مرکز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس، در سراسر تهران شعبه هایی را ايجاد کرده است تا تمامی کاربران جارو برقی فیلیپس جهت تعمير جاروبرقی فیلیپس در تهران به راحتی به تعمیرکار متخصص دست یابی داشته باشند و با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارند.

مرکز تعميرات جاروبرقی فیلیپس  سعی کرده است که در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران شعبه ايجاد کند تا همشهريان گرامی در سريعترين زمان ممکن به تعميرکاران جاروبرقی فیلیپس دسترسی داشته باشند. فقط با يک تماس در کمترين زمان ممکن تکنسين تعمير جاروبرقی فیلیپس در محل شما حضور پيدا کرده و مشکل جاروبرقی شما را حل کند.

مرکز تعمیرات فیلیپس با داشتن چندين شعبه در شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران اين شرايط را به وجود آورده که تعميرات و سرويس لوازم خانگی شما به سرعت انجام شود. شما می توانيد برای سرويس های دوره ای جاروبرقی خود با مرکز تعمیرات فیلیپس تماس بگیريد و در خواست سرويس دوره ای کنيد تا از خرابی جاروبرقی جلوگيری شود.

لینک های مفید

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

16 دیدگاه

  • هاشمی

    سلام جاروبرقی ما مکشش ضعیف شده و یه کم بوی سوختگی می ده به نظر شما مشکل از چی می تونه باشه ، لطفا راهنمایی کنید.

    • admin

      سلام. اولین کاری که باید انجام دهید، تعویض پاکت جاروبرقی می باشد. فیلتر ها بهتر است تعویض شود. در صورتی که مشکل برطرف نشد موتور جاروبرقی باید سرویس شود. در صورت استفاده در این حالت موتور جاروبرقی می سوزد.

  • شکیبا

    سلام جاروبرقی ما صداش خیلی زیاد شده به نظر شما چکار باید کرد. با تشکر

    • admin

      سلام. احتمال زیاد موتور جاروبرقی خراب شده است و نیاز به سرویس دارد.

  • امانی

    سلام خسته نباشید داشتم جارو میکشیدم کف اشپزخونه یه مقداری خیس بود اب کشیده شد داخل جاروبرقی الان که روشن میکنم روشن نمیشه لطفا کمکم کنید

    • admin

      سلام. ممکنه موتور جاروبرقی آسیب دیده باشه. این مشکل نیاز به بازدید توسط تکنسین داره.

  • امیری

    سلام شما قطعات و اتصالات جاروبرقی هم دارین؟ اگر دارین چطور میتونم تهیه کنم؟

    • admin

      سلام. شما می تونید با ارسال عکس قطعه ی مورد نظر یا دستگاهتون به شماره ی واتساپ 09362496087 از موجودی قطعه استعلام بگیرید.

  • نیک پسند

    سلام.وقت بخیر.وقتی جاروبرقی رو روشن می کنم فقط همون ابتدای کار موتور یه لحظه روشن میشه و سریع خاموش میشه ممنون می شم راهنمایی کنید علت از چیه.

    • admin

      سلام. سنسور حرارتی جاروبرقی رو قطع کنید. اگه مشکل حل نشد با شماره ی 47639-021 تماس بگیرید.

  • م. رضایی

    جاروبرقیم سیم جمع کنش خراب شده برای تعمیر باید چیکار کنم؟

    • admin

      می تونید با شماره ی 47639-021 تماس بگیرید و درخواست تعمیر رو ثبت کنید.

  • کاشانی

    سلام در حال جارو کشیدن بودم که فیلتر پرت شد بیرون. چطور ممکنه؟!

    • admin

      سلام جارو تحت فشار کار کرده برای اطلاعات بیشتر با 47639-021 تماس بگیرید.

  • آزادی

    سلام و خسته نباشید. صدای جارو برقی خیلی زیاد شده مکشش هم ضعیف شده چکار باید کنم؟

    • admin

      سلام. فیلتر و پاکت نیاز به تعویض دارن

  • ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *